Dagen innan

Hej alla läsare!
Detta blir det första inlägget i denna blogg och det betyder att jag ska förklara lite vad vi 4 ska skriva om!
Det är Jag (Melanie), Zandra, Julia & Ioanna som ska åka till London och plugga i 3,5 veckor. Vi ska plugga Design och vi kommer visa en massa bilder och sånt så ni får se hur vi har det där borta.

Som sagt så åker vi imorgon 5 över 11 på förmiddagen från Arlanda. Vi är framme i Heathrow 5 i halv 2 svensk tid alltså 5 i halv 1 Engelsk tid!

Vi ska bo hos en föredetta lärare (och hennes man) som jobbade på den skolan som vi ska gå på (Uxbridge College).

Jag tror nog jag kan tala för alla när jag säger att det här kommer bli riktigt roligt.
Vi kommer blogga så mycket vi kan så att ni får läsa hur det är och ser ut och allt sånt intressant!


Hejsvejs/
Melanie

Här har ni oss Julia, Zandra, Melanie & Ioanna


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas ni får det grymt i våren!

2010-03-07 @ 18:44:48
URL: http://freaki.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vilka sötnosar!! :-D Ha det S**TKUL i London! Många Melanies Mamma

2010-03-08 @ 13:58:17
Postat av: Madeleine

Många KRAMAR skulle det ju vara! Hihihihi!!!

2010-03-08 @ 13:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0