Haaaaloj


Idag skramde Ioanna och Melanie mig(Julia) nar jag hade varit i duschen, sa jag hade ingen aning om vart dom va. dom hade gomt sig i min garderob, aldrig blivit sa radd i hela mitt liv! Zandra blev ocksa radd av nan anledning? hon var till och med med pa det... redo med filmkamera och allt. 
Lite senare akte vi till Uxbridge och shoppade skor och at pa KFC. Gott, men vi hade ingen aning om vad vi bestallde. Tva indier stog i disken, dom pratade jatte fort och med lite brytning som tillsammans blev en stor rora och tillslut lyckades dom pracka pa oss nagon meny som vi skulle dela pa, men det blev anda den vanliga kycklingen som tur va.
Imorgon ska vi in till London, och forhoppningsvis ga till London Dungeon, det ar typ som spokhuset men med bada "levande" spoken och vaxdockor... det ar tydligen valdigt haftigt att se och en popular attraktion.

de far ni hora mer om imorgon!
hjollahopp!


Kommentarer
Postat av: Ilona

Hahaha, ni verkar klara er bra! Kul att läsa om vad ni gör. Må gott!

2010-03-17 @ 13:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0